Gwarancja i serwis

Warunki gwarancji

1. Firma Kamstol s.c. udziela gwarancji na wykonane meble w tym na:

  • korpusy
  • fronty (fronty MDF odporne są na działanie temperatury do 80°C)
  • blaty z laminatem HPL (odporne na działanie temperatury do 180°C)
  • wszystkie akcesoria

na okres 24 miesięcy od dnia zakończenia montażu mebl

2. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku złego użytkowania oraz uszkodzeń mechanicznych mebli.

3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest uiszczenie przez Zamawiającego pełnej należności za przedmiot umowy.
4. Załatwienie zasadnej reklamacji nastąpi w terminie 21 dni, będź też w innym terminie przez strony uzgodnionym
5. Wyposażenie AGD jest objęte gwarancją producenta i w/w gwarancja jego nie dotyczy. W przypadku awarii urządzenia AGD prosimy bezpośrednio kontaktować się z serwisem producenta wcześniej przygotowując kartę gwarancyjną, dokument zakupu oraz nr seryjny urządzenia. Gwarancja na na sprzęt AGD standardowo wynosi 24 miesiące ale coraz częściej przy zakupie w sieci salonów kuchennych producenci udzielają bezpłatnej 5 letniej gwarancji (proszę na to zwrócić uwagę przy zakupie sprzętu)

Serwis pogwarancyjny

W przypadku konieczności skorzystania z naszego serwisu po upływie okresu gwarancyjnego pozostajemy do Państwa dyspozycji. Koszt serwisu pogwarancyjnego będzie obejmować:

  • koszt dojazdu
  • ilość roboczogodzin pracownika/ów
  • koszt materiałów dodanych